Kontakt:
Telefon: +48 87 424 13 50
E-mail: um@bialapiska.pl
Strona urzędu
Strona BIP
Adres: ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska
Lokalizacja: Zobacz lokalizację na Google Maps
Zapoznaj się ze szczegółami i weź udział w konsultacjach
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działani Komitetu Rewitalizacji Gminy Biała Piska
Celem konsultacji jest wymiana wiedzy, informacji, poznanie uwag i opinii dotyczących propozycji zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Biała Piska.
Konsultacje zakończone 2024-03-14
Zachęcamy do zapoznania się z raportem końcowym z przebiegu konsultacji oraz podsumowaniem konsultacji. Raport uwzględnia tylko opinie zarejestrowane w systemie i może nie zawierać opinii, które wpłynęły do urzędu inną drogą niż elektroniczna.
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działani Komitetu Rewitalizacji Gminy Biała Piska
Celem konsultacji jest wymiana wiedzy, informacji, poznanie uwag i opinii dotyczących propozycji zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Biała Piska.
Konsultacje odbędą się w formie:
1) zbieranie uwag w postaci formularza konsultacyjnego (w formie papierowej bądź elektronicznej) – formularz można złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej (ul. Plac Adama Mickiewicza 25) w godzinach jego otwarcia, przesłać za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska lub przesłać skan wydrukowanego, wypełnionego i podpisanego formularza za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: um@bialapiska.pl,
2) badanie ankietowe dotyczące opinii na temat zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji Gminy Biała Piska – ankietę można wypełnić on-line pod adresem https://forms.gle/ZeQruoULBwTe4LeY6. W przypadku tradycyjnego wypełnienia ankiety w formie papierowej, wypełnione kwestionariusze można: złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej (ul. Plac Adama Mickiewicza 25) w godzinach jego otwarcia, przesłać za pośrednictwem poczty lub poczty kurierskiej na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska lub też przesłać skan wydrukowanego i wypełnionego kwestionariusza ankiety za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: um@bialapiska.pl,
3) spotkanie konsultacyjne z interesariuszami w formie zdalnej na platformie ZOOM z możliwością dołączenia do spotkania z siedziby Urzędu odbędzie się 21 lutego 2024 r. o godz. 14:00 (link do spotkania https://us02web.zoom.us/j/88156931680).
Na podstawie art. 30 ust. 1 w zw. z art. 5a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, z późn. zm.) oraz art. 6 ust. 1 i 2, w związku z art. 5 ust. 2 pkt 4 oraz art. 7 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 485, z późn. zm.) w związku z Uchwałą Nr XXIII/168/2016 Rady Miejskiej w Białej Piskiej z dnia 22 grudnia 2016 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Biała Piska.
Sprawy społeczne
Joanna Krzemińska
2024-02-12 - 2024-03-14
Zakończone
Konsultacje otwarte
Konsultacje niesformalizowane (wymagane logowanie)
2024-03-15
Opiniowanie dokumentu Zobacz raport
Projekt uchwały
Status | Liczba odsłon | Liczba aktywności | Ostatnia aktywność |
---|---|---|---|
Zakończony | 51 | 1 | 2024-02-12, Pon., 13:06 |
Załączniki
Załączniki do konsultacji
Zarządzenie.801.1.2024..pdf - 1
Projekt uchwały.pdf - 3
Formularz konsultacyjny.pdf - 1
Ankieta konsultacyjna.pdf - 1
Załączniki do podstawy prawnej
Zarządzenie.801.1.2024..pdf - 1
Załączniki do etapów harmonogramu
Projekt uchwały